شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366

واردات، صادرات، ترخیص
مشخصات بلاگ

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.
با ما از طریق زیر در تماس باشید.
شماره تماس :

9 – 05138330948

09129374366

ادرس دفاتر :

خراسان رضوی – مشهد- احمدآباد- خیابان راهنمایی – تقاطع سلمان

هرمزگان – بندرعباس -بلوار امام خمینی نرسیده به میدان شهدا ( یادبود ) -کوچه پیروزی 20 – ساختمان ایران – طبقه دوم – واحد 6

تهران -خیابان هفده شهریور -خیابان آبشار -بن بست درودیان -پلاک 2

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۵ ب.ظ

خرید کیف و چمدان

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

خرید کیف و چمدان از بازار عمده فروشی ایوو

نکته ای که همه باید در ارتباط با خرید چمدان بدان توجه کنیم این است که هیچ نوع چمدان واحد و مشخصی که نیازهای همه مسافران را تأمین کند وجود ندارد و اینکه در این فرایند نحوه سفر کردن حائز اهمیت می باشد. در این جا به یک سری نکات مفید در این رابطه می پردازیم:

اندازه و وزن
هزینه اضافه بار بدتر از مالیات است؛ بنابراین ابتدا از وزن چمدان در هنگام خالی بودن اطمینان حاصل نمایید. چمدان های سبک به تازگی در فروشگاه ها رایج شده اند، اما به ظاهرشان اطمینان نکنید و حتما وزن واقعیشان را اندازه بگیرید. بار همراه مسافر باید کمتر از ۳ کیلوگرم باشد؛ خیلی از کیف های سبک به علت ساختار نرم و انعطاف پذیرشان قابلیت جا گرفتن در قفسه ای که بالای سر شما جهت وسایلتان تعبیه شده است را دارد. اما اگر قصد حمل اشیاء آسیب پذیر را دارید، کیف هایی که پوشش سفت و سخت دارند را انتخاب نمایید.

 

 

بازار فوتین در ایوو مرکز خرید مناسبی برای خرید انواع کیف و چمدان است . این بازار از تنوع  کیفیتی و قیمتی زیادی برخوردار است.

کالاهای با کیفیت خیلی بالا و به عبارتی درجه یک را میتوانید در منطقه ی F در شهر فوتین بیابید.در این منطقه اجناس با سرعت بیشتری به روز می شوند و مدل های جدید هرهفته در این بازار در معرض دید عموم قرار میگیرد.و تقریبا هر سه ماه اکثر نمونه ها تغییر میکند.


واردات و ترخیص انواع کیف و چمدان از چین ،یافتن کالاهای مورد نظر بازرگانان عزیز از جهت کیفیت، قیمت و… خرید،انجام کلیه امور حمل و نقل،انبارداری،ترخیص ، کلیه امور گمرکی و… بخشی از توانمندیهای شرکت بازرگانی فیروزه در امور بازرگانی می باشد.

در صورت تمایل داشتن به حضور در بازار چین و سفر به شهرهای چین، امکان همراهی کردن مترجم چینی و انگلیسی زبان در طول سفر و خرید از بازار چین وچود دارد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی