شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366

واردات، صادرات، ترخیص
مشخصات بلاگ

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.
با ما از طریق زیر در تماس باشید.
شماره تماس :

9 – 05138330948

09129374366

ادرس دفاتر :

خراسان رضوی – مشهد- احمدآباد- خیابان راهنمایی – تقاطع سلمان

هرمزگان – بندرعباس -بلوار امام خمینی نرسیده به میدان شهدا ( یادبود ) -کوچه پیروزی 20 – ساختمان ایران – طبقه دوم – واحد 6

تهران -خیابان هفده شهریور -خیابان آبشار -بن بست درودیان -پلاک 2

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

 ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

فیجت اسپینر , آشنایی با اسپینر , فیجت اسپینر وارداتی از چین

 

  شرکت بازرگانی فیروزه با داشتن دفاتر متعدد در ایران و چین آماده ی هرگونه همکاری در رابطه با واردات و ترخیص ،حمل و نقل و انجام کلیه امور گمرکی کالاها می باشد.واردات انواع اسپینر ،اسپینرهای فلزی و نوری ،واردات اسلایم ،انواع بازی های فکری و اسباب بازی از چین ، در کنار واردات انواع کالاهای مصرفی ،مواد اولیه شیمیایی ،ماشین آلات و دستگاههای صنعتی و… بخشی از توانمندیهای این مجموعه ی بازرگانی می باشد.در صورت نیاز به حضور شما بازرگانان عزیز در چین،همکاران و مترجمان این مجموعه جهت جلوگیری از هرگونه مشکل و خرید مناسب می توانند شمارا همراهی نمایند.
 
 
 


 
با فیجت اسپینر کاری متفاوتی با دستانتان انجام می‌دهید. این اسباب‌بازی شبیه پنکه سقفی با دو سه پره است. شما می‌توانید آن را بین انگشتانتان بچرخانید و دستانتان را با آن مشغول کنید. می‌بینید اسپینر خیلی اختراع پیچیده‌ای نیست و جز صدای غژغژ کمی که دارد چیزی تولید نمی‌کند. فیجت برای ما واقعا چیز جدیدی نیست. کسی نیست که اصلا فیجت نکند. فیجت اسپینرها قیمت زیادی هم ندارند. چیزهای دیگر که معمولا انگشتان ما را مشغول می‌کنند مثل مداد، خودکار، توپ و سکه هم قطعاً به‌اندازه‌ی اسپینرها لذت‌بخش نیستند. شاید شما هم درباره‌ی فایده‌های فیجت اسپینر شنیده باشید. کم کردن استرس و اضطراب، بالابردن توجه و تمرکز مخصوصا در بیش‌فعال‌ها یا کسانی که بعد از حادثه‌ای دچار اضطراب شده‌اند. اما این‌ها چقدر واقعی هستند؟ 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 
ادامه مطلب
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۱
شرکت بازرگانی فیروزه

نظرات  (۱)

سلام

ممنون از مطلب بسیار عالی تون

به وب سایت ما هم سر بزنید
کوتاه کننده لینک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی