شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366

واردات، صادرات، ترخیص
مشخصات بلاگ

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.
با ما از طریق زیر در تماس باشید.
شماره تماس :

9 – 05138330948

09129374366

ادرس دفاتر :

خراسان رضوی – مشهد- احمدآباد- خیابان راهنمایی – تقاطع سلمان

هرمزگان – بندرعباس -بلوار امام خمینی نرسیده به میدان شهدا ( یادبود ) -کوچه پیروزی 20 – ساختمان ایران – طبقه دوم – واحد 6

تهران -خیابان هفده شهریور -خیابان آبشار -بن بست درودیان -پلاک 2

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

برندسازی زعفران و پسته ایرانی با عرضه در بورس کالا

 

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیرامون عرضه دو محصول زعفران و پسته ایرانی در بورس کالا اظهار کرد: بخش کشاورزی ایران در چند محصول در دنیا نمونه بوده که زعفران و پسته جزو آنهاست. از این رو اگر برای عرضه این محصولات در بازارهای جهانی به‌صورت متمرکز و یکپارچه عمل کنیم، می‌توانیم با عرضه در بورس کالا درآمدهای ارزی وابسته به بخش کشاورزی را توسعه دهیم. 


 

 

 

با توجه به میزان تولید و عرضه این دو محصول ایرانی در بازارهای جهانی، یکی از برنامه‌های دولت یازدهم در برنامه‌های ۱۰۰ روز ۱۰۰ اقدام، ساماندهی بازار پسته و زعفران بود.به‌طوری‌که وزارت اقتصاد دولت قبل طی گزارشی در برنامه‌های ۱۰۰ روزه خود آورده بود، ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین‌ تولید‌کنندگان پسته و زعفران در دنیا شناخته می‌شود، در حال حاضر کشورمان به تنهایی بیش از ۹۶ درصد زعفران و ۴۰ درصد از کل پسته جهان را تولید می‌کند و با این میزان تولید و صادرات، محصول پسته بعد از صنایع گاز و پتروشیمی و فرش مهم‌ترین محصول در سبد صادرات غیر‌نفتی ایران محسوب می‌شود.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



 ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۲
شرکت بازرگانی فیروزه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی