شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366

واردات، صادرات، ترخیص
مشخصات بلاگ

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.
با ما از طریق زیر در تماس باشید.
شماره تماس :

9 – 05138330948

09129374366

ادرس دفاتر :

خراسان رضوی – مشهد- احمدآباد- خیابان راهنمایی – تقاطع سلمان

هرمزگان – بندرعباس -بلوار امام خمینی نرسیده به میدان شهدا ( یادبود ) -کوچه پیروزی 20 – ساختمان ایران – طبقه دوم – واحد 6

تهران -خیابان هفده شهریور -خیابان آبشار -بن بست درودیان -پلاک 2

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۲۵ ب.ظ

واردات و ترخیص تلسکوپ و تجهیزات رصد از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 واردات و ترخیص تلسکوپ 

 

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای دفاتر متعدد در ایران و چین می باشد .این مجموعه به صورت گسترده و در حجم بالا اقدام به واردات کالاهای مختلف از چین نموده است.همچنین واردات و ترخیص انواع تجهیزات رصد و تلسکوپ از چین بخشی از توانمندی مجموعه ی ما می باشد.

تیم بازرگانی فیروزه آماده ی همکاری با شما عزیزان در تمامی مراحل مشاوره ی قبل از خرید ،خرید خارجی ،واردات ،امور گمرکی و ترخیص و… می باشد.در صورتیکه قصد سرمایه گزاری بر روی تجهیزات رصد و تلسکوپ را دارید با مجموعه ی ما در ارتباط باشید.

 

 

 



تلسکوپ وسیله ای جهت مشاهده اجسام آسمانی است.

تلسکوپ‌ها به دو نوع اصلی شکستی و بازتابی تقسیم می‌شود.ممکن است این سوال پرسیده شود که کدام یک از این نوع بهتر است؟!

در تلسکوپ‌های شکستی آکروماتیک، مشکل کج‌نمایی رنگی وجود دارد، زیرا تمام رنگ های تشکیل دهنده طیف در یک نقطه (کانون) متمرکز نمی‌شوند. اما عدسی‌ها و اجزای مدرن به طور چشم‌گیری این تأثیر را کاهش داده اند.

تلسکوپ های شکستی آپوکروماتیک قیمت بالاتری دارند . این نوع از تلسکوپ‌ها که دارای تصحیح‌کننده‌های رنگی هستند، کیفیت تصاویر تولید شده را افزایش داده اند. تلسکوپ های شکستی برای رصد سیارات و ستارگان دوتایی مناسب هستند، در حالی که تلسکوپ‌های بازتابی که قیمت‌هایی مناسب تر دارند، دارای دهانه بزرگ‌تری هستند و برای رصد اجرام عمقی مناسب ترند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 


ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۵
شرکت بازرگانی فیروزه
يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۵ ب.ظ

خرید کیف و چمدان

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

خرید کیف و چمدان از بازار عمده فروشی ایوو

نکته ای که همه باید در ارتباط با خرید چمدان بدان توجه کنیم این است که هیچ نوع چمدان واحد و مشخصی که نیازهای همه مسافران را تأمین کند وجود ندارد و اینکه در این فرایند نحوه سفر کردن حائز اهمیت می باشد. در این جا به یک سری نکات مفید در این رابطه می پردازیم:

اندازه و وزن
هزینه اضافه بار بدتر از مالیات است؛ بنابراین ابتدا از وزن چمدان در هنگام خالی بودن اطمینان حاصل نمایید. چمدان های سبک به تازگی در فروشگاه ها رایج شده اند، اما به ظاهرشان اطمینان نکنید و حتما وزن واقعیشان را اندازه بگیرید. بار همراه مسافر باید کمتر از ۳ کیلوگرم باشد؛ خیلی از کیف های سبک به علت ساختار نرم و انعطاف پذیرشان قابلیت جا گرفتن در قفسه ای که بالای سر شما جهت وسایلتان تعبیه شده است را دارد. اما اگر قصد حمل اشیاء آسیب پذیر را دارید، کیف هایی که پوشش سفت و سخت دارند را انتخاب نمایید.

 

 

بازار فوتین در ایوو مرکز خرید مناسبی برای خرید انواع کیف و چمدان است . این بازار از تنوع  کیفیتی و قیمتی زیادی برخوردار است.

کالاهای با کیفیت خیلی بالا و به عبارتی درجه یک را میتوانید در منطقه ی F در شهر فوتین بیابید.در این منطقه اجناس با سرعت بیشتری به روز می شوند و مدل های جدید هرهفته در این بازار در معرض دید عموم قرار میگیرد.و تقریبا هر سه ماه اکثر نمونه ها تغییر میکند.


واردات و ترخیص انواع کیف و چمدان از چین ،یافتن کالاهای مورد نظر بازرگانان عزیز از جهت کیفیت، قیمت و… خرید،انجام کلیه امور حمل و نقل،انبارداری،ترخیص ، کلیه امور گمرکی و… بخشی از توانمندیهای شرکت بازرگانی فیروزه در امور بازرگانی می باشد.

در صورت تمایل داشتن به حضور در بازار چین و سفر به شهرهای چین، امکان همراهی کردن مترجم چینی و انگلیسی زبان در طول سفر و خرید از بازار چین وچود دارد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۵۵
شرکت بازرگانی فیروزه
دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۹ ب.ظ

واردات و ترخیص انواع نخ و الیاف پلی استر

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   


واردات وترخیص انواع الیاف و نخ پلی استر 


واردات انواع الیاف و نخ پلی استر از چین توسط مجموعه بازرگانی فیروزه 
35 سال تجربه فعالیت بازرگانی در کشور چین و داشتن دفاتر متعدد در ایران و چین می تواند به شما عزیزان کمک کند تا فعالیت خود را در این حوزه به راحتی انجام دهید.
در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.
 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۹
شرکت بازرگانی فیروزه