شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366

واردات، صادرات، ترخیص
مشخصات بلاگ

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.
با ما از طریق زیر در تماس باشید.
شماره تماس :

9 – 05138330948

09129374366

ادرس دفاتر :

خراسان رضوی – مشهد- احمدآباد- خیابان راهنمایی – تقاطع سلمان

هرمزگان – بندرعباس -بلوار امام خمینی نرسیده به میدان شهدا ( یادبود ) -کوچه پیروزی 20 – ساختمان ایران – طبقه دوم – واحد 6

تهران -خیابان هفده شهریور -خیابان آبشار -بن بست درودیان -پلاک 2

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۲۶ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰ ب.ظ

واقعیت های عجیب در رابطه با دیوار چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واقعیت های عجیب در رابطه با دیوار چین 

 

یک شعر بسیار کهن ساخت دیوار چین را پیش‌بینی کرده بود

شیجینگ که یک مجموعه اشعار چینی مربوط به قرن‌های ۱۱ تا ۷ قبل از میلاد است ، ساخت دیواری برای مقابله با حمله قبایل بیابانگرد را پیش‌بینی کرده بود.


 

 


سطح خارجی این دیوار به عنوان زیارتگاه استفاده می‌شود و پر از اشکال مربوط به تاریخ چین است. به افتخار ژنرال گوان یود که در پایه‌گذاری امپراطوری چین نقش بزرگی داشت چندین معبد در نقاط مختلف دیوار چین ساخته شده است. همچنین در سطح دیوار اشکالی به افتخار بزرگان آیین بودایی وجود دارد.

مجموعه ی بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت بازرگانی در چین ، و دارای دفاتر متعدد در ایران و چین می باشد ، و آماده ی هرگونه همکاری در رابطه با واردات ، صادرات و ترخیص هرگونه کالای آماده ی مصرف ،دستگاههای صنعتی ،ماشین آلات صنعتی ،مواد اولیه ، انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی و … می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۲۰:۳۰
شرکت بازرگانی فیروزه
دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ب.ظ

آشنایی با انواع خواص پسته و مضرات آن

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با انواع خواص پسته و مضرات آن

 

استان کرمان شهرستان سیرجان و شهرستان رفسنجان، مراکز اصلی تولید پسته در ایران به‌شمار می‌آیند و ۸۰ درصد پسته تولیدشده در ایران، از این منطقه به‌دست می‌آید. در حالیکه در اواسط دهه ۸۰ خورشیدی، تولید پسته ایران بالغ بر ۲۵۰ هزارتن بوده است، این میزان در ابتدای دهه ۹۰ خورشیدی، به ۱۵۰ هزار تن کاهش یافته است. خشکسالی‌های پی‌درپی و عدم برنامه‌ریزی برای تأمین آب مورد نیاز باغ‌های پسته و نیز قوانین و مقررات دست و پاگیر صادراتی باعث شده که میزان صادرات پسته ایران، افت چشمگیری را در سال‌های اخیر تجربه کند و در همین زمان، با افزایش تولید پسته در ایالت کالیفرنیای آمریکا، این کشور در حال تبدیل شدن به اولین صادرکننده این محصول در سطح جهان شده است. 




 


شرکت بازرگانی فیروزه دارای کارنامه ۳۵ ساله در امر واردات، حمل و ترخیص کالا از کشور چین می باشد. این شرکت با داشتن شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  قادر است از گام اول (مشاوره خرید) تا خرید کالا از چین ، حمل و ترخیص اجناس، شما را یاری نماید. همچنین این مجموعه قادر به انجام امور صادرات شما به کشورهای مورد نظر مشتری در زمینه زعفران، پسته و انواع سنگ و … می باشد. لازم به ذکر است که این شرکت قادر به واردات ظروف بسته بندی  پسته  و زعفران نیز می باشد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۶ ، ۲۲:۳۲
شرکت بازرگانی فیروزه
يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۵۹ ب.ظ

آشنایی با انواع پارچه , واردات پارچه از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با انواع پارچه , واردات پارچه از چین


پارچه‌ مصنوعی از الیافی ساخته می‌شود که یا کاملاً از مواد غیرارگانیک و یا مواد ارگانیک مخلوط با مواد شیمیایی ساخته می‌شوند. پارچه ‌های مصنوعی برای هدفی که ساخته می‌شوند ویژگی‌های زیادی دارند. برخی سبک و فوق العاده ظریف هستند و دیگران جاذب رطوبت هستند و به سرعت خشک می‌شوند. انواع اندکی از آنها بسیار لوکس و مشابه پارچه‌ های طبیعی دیگر هستند و برخی بسیار مستحکم و ضخیم اند.

 



 

یکی از کالاهای وارداتی که توسط شرکت بازرگانی فیروزه به سفارش بازرگانان و تجار محترم در راستای کمک به ارتقا سطح کیفی پوشاک و تولید کنندگان داخلی انجام می شود، واردات پارچه و نخ می باشد. از آنجا که پارچه و نخ جزو مقولاتی هستند که خرید آنها سلیقه ای بوده و مستلزم حضور خریدار در محل خرید می باشد. این مجموعه با داشتن دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو توانایی همراهی خریداران محترم را در امر خرید داشته،تا در ضمن خرید حضوری احتمال هرگونه کلاهبرداری و یا سو استفاده از خریدار به حداقل ممکن برسد.


 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۶ ، ۲۰:۵۹
شرکت بازرگانی فیروزه
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۳۹ ب.ظ

تاریخچه بافت پارچه در ایران , واردات پارچه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 تاریخچه بافت پارچه در ایران , واردات پارچه

 

  یکی از کالاهای وارداتی که توسط شرکت بازرگانی فیروزه به سفارش بازرگانان و تجار محترم در راستای کمک به ارتقا سطح کیفی پوشاک و تولید کنندگان داخلی انجام می شود، واردات پارچه و نخ می باشد. از آنجا که پارچه و نخ جزو مقولاتی هستند که خرید آنها سلیقه ای بوده و مستلزم حضور خریدار در محل خرید می باشد. این مجموعه با داشتن دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو توانایی همراهی خریداران محترم را در امر خرید داشته،تا در ضمن خرید حضوری احتمال هرگونه کلاهبرداری و یا سو استفاده از خریدار به حداقل ممکن برسد.

 

 


کاوش‌ها و پژوهش‌های دانشمندان و پژوهشگران در صد ساله اخیر نشان داده است که ایرانیان از پیشتازانی بوده‌اند که به کار بافندگی پارچه پرداخته‌اند. حتی ساکنین ایران باستان در دوره دوم سنگ (یا به اصطلاح عصر حجر میانین) با فن پارچه‌بافی آشنا بوده‌اند. برای اثبات این واقعیت، بهترین گواه؛ سفال‌ها، نگین‌ها و مهره‌هایی‌اند که بیش از هشت هزار سال قبل از میلاد در ژرفای خاک‌های این مرز و بوم جا گرفته‌اند. در غاری موسوم به غار کمربند در نزدیکی دریای کاسپین، پارچه‌هایی به دست آمده که ثابت می‌کند اقوام ایرانی از همان آغاز غارنشینی، پشم گوسفند و بز را به‌صورت پارچه می‌بافتند. آزمایش‌هایی که با کربن ۱۴ بر روی پارچه‌ها انجام گرفت، نشان داد که قدمتشان به ۶۵۰۰ سال قبل از میلاد می‌رسد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۶ ، ۱۸:۳۹
شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

لگو و سازه های ساختنی و برخی حقایق جالب پیرامون لگو

 

شرکت بازرگانی فیروزه واردکننده انواع لگو اسباب بازی و سازه ی ساختنی از چین می باشد. و با بیش از سه دهه فعالیت در حوزه واردات و صادرات آماده ی هرگونه همکاری با تاجران عزیز می باشد.

 

 


در ماه می ۲۰۱۳ بزرگترین مدل ساخته شده با قطعات لگو در نیویورک به نمایش گذاشته شد. در این مدل از پنج میلیون قطعه لگو استفاده شده بود که یک ماکت شبیه سازی شده از X-wind (جنگنده ستاره‌ای در سری جنگ ستارگان) در مقیاس ۱:۱ بود. رکوردهای بعدی مربوط به یک برج ۳۴ متری و یک ریل قطار ۴ کیلومتری است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۶ ، ۱۷:۰۰
شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات لگو , لگو یکی از محبوبترین اسباب بازی های قرن 

 

لگو یکی از محبوبترین اسباب بازی های قرن به شمار می رود ،و سالهاس طرفداران زیادی بین بچه ها و بعضا بزرگترها دارد.از این رو مجموعه ی بازرگانی فیروزه تصمیم به همراهی بازرگانان و سرمایه گزاران عزیزی که قصد واردات انواع لگو و سازه های ساختنی و اسباب بازی فکری را دارند ،گرفته است.شما می توانید هرگونه امور مربوط به واردات ،ترخیص ،حمل و نقل و امور گمرکی را به این مجموعه واگذار کنید


 

 

 


امروزه نسل سوم از خانواده کریستیانسن، کنترل این شرکت را در اختیار دارند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بیلوند، دانمارک قرار دارد.

با نگاهی به خلاقیت‌های فوق العاده و مدرن لگو، نظیر مجموعه جنگ ستارگان، یا آکادمی‌ ساخت و ساز ابتکار، به راحتی نمی‌توان پذیرفت که این تأثیرگذاری بین المللی، فعالیت بی سروصدا و فروتنانه خود را توسط اُل کریک کریستینسن و با ساخت عروسک‌های چوبی در یک ساختمان شهر بیلاند شروع کرده است.


 جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۶ ، ۲۰:۲۵
شرکت بازرگانی فیروزه
سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۵۲ ب.ظ

آشنایی با زبان چینی و خط چینی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با زبان چینی و خط چینی 

 

جایگاه جهانی و منطقه‌ای کشور چین در میان کشورهای آسیا به ویژه رشد و توسعه سریع آن و وجود شعبه، نمایندگی و یا کارخانه ۵۰۰ شرکت برتر دنیا در چین در دهه‌های اخیر، اهمیت زبان چینی را دوچندان کرده است.

 

ما نیز با این توصیفات برآن شدیم که در طی مقاله ای مختصر به بررسی این زبان در حال گسترش بپردازیم.

 

 

 

 

ماندارین تا میزان زیادی بر مبنای گویش شهر بیجینگ و برخی دیگر از گویش‌ های منطقه شمالی چین استوار است. زبان ‌های دیگری نیز در چین تکلم می‌ شوند که مهم ترین آنها شامل: یو (کانتونی)، شیانگ، گن، هاکا، مین و وو می باشند. این زبان های چینی هر چند که در مقابل یکدیگر قابل درک نیستند اما در طبقه ‌بندی گویش قرار می‌گیرند (اما بر این مبنا باید به عنوان یک زبان طبقه‌بندی شوند). البته این زبان‌ها به دلایل جامعه ‌شناختی و سیاسی در حوزه گویش قرار گرفته ‌اند، در حالی که این گویش‌ ها به لحاظ تفاوت‌ های ریز و درشت بسیاری که دارند چندان برای یکدیگر قابل فهم نیستند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۶ ، ۱۸:۵۲
شرکت بازرگانی فیروزه
دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۳۸ ب.ظ

واردات گل مصنوعی , ترخیص گل و میوه مصنوعی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات گل مصنوعی , ترخیص گل و میوه مصنوعی 

 

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از ۳۵ سال سابقه در امر واردات ، آماده همکاری با واردکنندگان و تجار عزیزی می باشد که در زمینه گل های مصنوعی، دکوریجات، شمع و … فعالیت می کنند. از آنجا که برای خرید این نوع محصولات به دلیل تنوع کالا نیاز به حضور خریدار می باشد ، شرکت بازرگانی فیروزه قادر است با داشتن دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو همراه شما باشد. قدم به قدم در تمامی مراحل خرید، حمل و ترخیص…

 

 

 

گل های مصنوعی به تقلید از گیاهان طبیعی برای  استفاده در دکوراسیون تجاری و یا مسکونی ساخته می شوند. البته برخی اوقات آنها برای اهداف علمی و آموزشی ساخته می شوند. مواد مورد استفاده در تولید آنها معمولا درکشورها متفاوت است . مثلا پارچه های رنگی و تراشیده شاخ رنگارنگ در مصر باستان ، طلا و نقره در روم باستان ،کاغذ برنج در چین ، پیله های کرم ابریشم ایتالیا ، پرهای رنگی در آمریکای جنوبی و…. . پلی استر ماده اصلی برای تولید گل مصنوعی از دهه ۱۹۷۰ بوده است. بیشترین گل مصنوعی در بازار امروزه از پارچه پلی استر ساخته شده است.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۶ ، ۲۰:۳۸
شرکت بازرگانی فیروزه

 ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

فیجت اسپینر , آشنایی با اسپینر , فیجت اسپینر وارداتی از چین

 

  شرکت بازرگانی فیروزه با داشتن دفاتر متعدد در ایران و چین آماده ی هرگونه همکاری در رابطه با واردات و ترخیص ،حمل و نقل و انجام کلیه امور گمرکی کالاها می باشد.واردات انواع اسپینر ،اسپینرهای فلزی و نوری ،واردات اسلایم ،انواع بازی های فکری و اسباب بازی از چین ، در کنار واردات انواع کالاهای مصرفی ،مواد اولیه شیمیایی ،ماشین آلات و دستگاههای صنعتی و… بخشی از توانمندیهای این مجموعه ی بازرگانی می باشد.در صورت نیاز به حضور شما بازرگانان عزیز در چین،همکاران و مترجمان این مجموعه جهت جلوگیری از هرگونه مشکل و خرید مناسب می توانند شمارا همراهی نمایند.
 
 
 


 
با فیجت اسپینر کاری متفاوتی با دستانتان انجام می‌دهید. این اسباب‌بازی شبیه پنکه سقفی با دو سه پره است. شما می‌توانید آن را بین انگشتانتان بچرخانید و دستانتان را با آن مشغول کنید. می‌بینید اسپینر خیلی اختراع پیچیده‌ای نیست و جز صدای غژغژ کمی که دارد چیزی تولید نمی‌کند. فیجت برای ما واقعا چیز جدیدی نیست. کسی نیست که اصلا فیجت نکند. فیجت اسپینرها قیمت زیادی هم ندارند. چیزهای دیگر که معمولا انگشتان ما را مشغول می‌کنند مثل مداد، خودکار، توپ و سکه هم قطعاً به‌اندازه‌ی اسپینرها لذت‌بخش نیستند. شاید شما هم درباره‌ی فایده‌های فیجت اسپینر شنیده باشید. کم کردن استرس و اضطراب، بالابردن توجه و تمرکز مخصوصا در بیش‌فعال‌ها یا کسانی که بعد از حادثه‌ای دچار اضطراب شده‌اند. اما این‌ها چقدر واقعی هستند؟ 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 
ادامه مطلب
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۶ ، ۲۰:۴۲
شرکت بازرگانی فیروزه

 ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

شناسایی رایحه ی عطرها , تفاوت عطرهای زنانه و مردانه 

 

نت پایه: هنگام محو شدن بوی نت میانی، نت پایه شروع به آشکار شدن می‌کند. نت‌های پایه و میانی یک عطر با یکدیگر اساس عطر را تشکیل می‌دهند. نت‌های پایه عمق و استحکام هر عطر را به وجود می‌آورند. ترکیبات این گروه از بوها غنی و عمیق بوده و معمولاً تا ۳۰ دقیقه بعد از استفاده به مشام نمی‌رسند.

 

 



شرکت بازرگانی فیروزه با ۳۵ سال سابقه واردات در تمامی زمینه ها آماده همکاری با بازرگانان و عمده فروشان محترم در سراسر ایران می باشد. این مجموعه با دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو قادر است در صورت تمایل شما به حضور خودتان در هنگام خرید در کشور چین با مترجم و راهنما شما همراهی کند تا احتمال هرگونه سوء استفاده و یا کلاهبرداری کاهش یابد. این شرکت واردکننده انواع خطوط تولید و مواد اولیه کارخانجات و شرکتهای تولیدی، مواد شیمیایی، کالاهای آماده مصرف ، مواد بهداشتی، آرایشی و عطر و ادکلن و … می باشد

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۹:۳۳
شرکت بازرگانی فیروزه