شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366

واردات، صادرات، ترخیص
مشخصات بلاگ

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.
با ما از طریق زیر در تماس باشید.
شماره تماس :

9 – 05138330948

09129374366

ادرس دفاتر :

خراسان رضوی – مشهد- احمدآباد- خیابان راهنمایی – تقاطع سلمان

هرمزگان – بندرعباس -بلوار امام خمینی نرسیده به میدان شهدا ( یادبود ) -کوچه پیروزی 20 – ساختمان ایران – طبقه دوم – واحد 6

تهران -خیابان هفده شهریور -خیابان آبشار -بن بست درودیان -پلاک 2

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۲۹ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ق.ظ

خرید اسپیکر باکیفیت , ویژگی های اسپیکر خوب

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید اسپیکر باکیفیت , ویژگی های اسپیکر خوب 

 

به جز قابل حمل بودن، کیفیت صدا نیز از مهمترین اولویت‌های انتخاب اسپیکر بلوتوث است. بسیاری از اسپیکرها صدای عالی و درجه یکی را تولید می‌کنند. باس بزرگ برای همه نیست، مگر اینکه اسپیکر کوچک شما، قادر به بازتولید درست فرکانس‌های پایین بدون نابهنجاری در حجم صدای بالا باشد. وضوح بسیار مهم‌تر از قدرت محض است و یک صدای بالانس شده تمیز باید هدف شما در خرید اسپیکر باشد. اگر شما سیستم صوتی می‌خواهید که به جای پر کردن فقط یک اتاق کوچک، یک مهمانی کامل را به حرکت درآورد، اندازه اسپیکر را در ذهن خود بسپارید. همانطور که گفته شد اسپیکر بزرگتر، صدای بلندتری دارد.

 

 

 

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه دارای پیشینه کاری بیش از ۳۵ سال سابقه واردات کالا از چین می باشد. واردات انواع لوازم و تجهیزات جانبی موبایل اعم از اسپیکر،هدفون،گارد و خشگیر  و همچنین انواع لوازم الکترونیکی که به سفارش شرکتهای فعال در این زمینه می باشد،بخشی از توانمندیهای این مجموعه است. این شرکتها که به طور تخصصی در این زمینه  فعالیت دارند در حجم نسبتا بالایی خرید می کنند. شما خواننده محترم این مقاله که در کار ارائه و عرضه این اقلام هستید،اگر تاکنون اقدام به وارد کردن اجناس مورد نظر خود به طور مستقیم نکرده اید ما شما را در این کار یاری می کنیم تا بتوانید در این زمینه با هزینه کمتر، تنوع بیشتری را در محصولات قابل ارائه خود داشته باشید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۱:۳۲
شرکت بازرگانی فیروزه
چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ق.ظ

مداد پاک کن ها از کجا پیدا شدند , مضرات پاک کن

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

مداد پاک کن ها از کجا پیدا شدند , مضرات پاک کن 

 

گرافیت مدادهای ابتدایی، با رشته هایی از جنس های مختلف پیچیده می شدند که بعدها به جای آن از چوب های تو خالی استفاده شد. گسترش استفاده از مداد که نسبت به قلم و مرکب راحت تر بود، نیاز به وسیله‌ای برای اصلاح اشتباهات را ایجاد کرد. به طور مثال مصریان باستان برای پاک کردن اشتباهات خود از برگ‌های پاپیروس از سنگ و ماسه‌ها استفاده می‌کردند.و یا برخی ملل از ساییدن کاغذ به پارچه مرطوب که سطح کاغذ را می‌خراشید بهره می بردند . در نهایت فکر جایگزین بهتر منجر به مالیدن خمیر نان روی نوشته‌ها شد که نتیجه بهتر و تخریب کمتری روی کاغذ داشت.

 

 

 


 

شرکت بازرگانی فیروزه با ۳۵ سال تجربه در امر واردات و صادرات و ترخیص کالا دارای  دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  می باشد. حیطه فعالیت این مجموعه بسیار گسترده بوده و قادر به وارد کردن هر نوع کالای قانونی به کشور می باشد. (دستگاه ها و خطوط تولیدی، مواد اولیه و شیمیایی ، کالاهای آماده مصرف مانند کالاهای تزیینی و لوازم تحریر، لوازم آرایشی و…)


 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۰۸:۱۰
شرکت بازرگانی فیروزه
سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ب.ظ

واردات مواد اولیه پاک کن و دستگاه تولید پاک کن

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 واردات مواد اولیه پاک کن و دستگاه تولید پاک کن 

 


پاک کن های وینیلی نیازی به لرزش ندارند و آماده نصب به انتهای مداد هستند.تکه های پاک کن داخل یک قیف گردان قرار می گیرند و با چرخش قیف، پاک کن ها پشت سر هم ردیف می شوند. سپس با یک تسمه نقاله به دستگاهی که آنها را به انتهای مداد می چسباند هدایت می شوند.




 


مجموعه ی بازرگانی فیروزه فعالیت های تجاری خود را در سطح عمومی و در زمینه واردات انواع کالاهای تجاری و مصرفی ،انواع دستگاههای تولیدی ،انواع قطعات یدکی و… به انجام می رساند.واردات و ترخیص انواع لوازم التحریر و پاک کن و دستگاه تولید پاک کن و همچنین واردات برخی مواد اولیه جهت تولید پاک کن نیز بخشی از توانمندیهای این مجموعه می باشد.



 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۲:۱۷
شرکت بازرگانی فیروزه
دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ب.ظ

بازارهای عمده فروشی اسباب بازی در چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

بازارهای عمده فروشی اسباب بازی در چین 

 

فروشگاه بزرگ آنلاین Taobao  یکی از فروشگاه هایی است که می توانید از آنجا خرید اینترنتی داشته باشید. این فروشگاه کالاهای متنوعی دارد که اسباب بازی یکی از آنهاست. یک فروشگاه آنلاین دیگر در چین که فقط محصولات مربوط به کودکان زیر ۶ سال دارد Lijiababy است که بین چینی ها خیلی پرطرفدار است.


 

بازار عمده فروشی اسباب بازی ،اسباب بازی در چین ،واردات اسباب بازی ،بازار اسباب بازی در چین ،اسباب بازی های چینی ،اسباب بازی های الکترونیکی، عروسک های پولیشی ،بزرگترین بازار اسباب بازی ،بازار اسباب بازی چین،بازار اسباب بازی ایوو،بازار گوانجوو،بازار گوانگجو،خرید آنلاین اسباب بازی،Taobao،Lijiababy،فروشگاه اینترنتی اسباب بازی در چین ،فروشگاههای خرید اسباب بازی در چین ،بازار عمده فروشی ایوو،بازارهای چین ،Lego ،Motherswork،فروشگاه Baby International،واردات اسباب بازی از چین ،واردات و ترخیص اسباب بازی،ترخیص کار اسباب بازی،

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه دارای ۳۵ سال تجربه در امر واردات و صادرات و ترخیص کالا  می باشد که بخش عمده فعالیت این شرکت با کشور چین می باشد. این مجموعه دارای دو شعبه در شهرهای ایوو و گوانجو می باشد. همکاران بازرگانی فیروزه در کشور چین اغلب بومی چین بوده و زبان مادری آنها چینی می باشد. همچنین آنها به زبان انگلیسی و فارسی نیز تسلط دارند و به همین دلیل براحتی قادرند که شما تجار و بازرگانان محترم را که قصد خرید از چین (چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری) دارید همراهی کنند و در تمامی مراحل خرید از یافتن بازارهای عمده فروشی گرفته تا چانه زنی و خرید نهایی در کنار شما باشند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۲۲:۳۷
شرکت بازرگانی فیروزه
يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۶ ق.ظ

واردات لوازم آرایشی بهداشتی در ایران

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات لوازم آرایشی بهداشتی در ایران


 

رتبه هفتمین مصرف‌کننده لوازم آرایش جهان سال‌هاست که به نام ایران رقم خورده است. اگرچه مهمترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی متعلق به کشورهای آمریکایی و اروپای غربی است اما بیشترین آمار مصرف به کشورهای اروپای شرقی و پس از آن به خاورمیانه تعلق دارد.


 

 

 

یکی از مواردی که شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۶ ، ۰۹:۲۶
شرکت بازرگانی فیروزه
شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ب.ظ

لوازم آرایشی قاچاق و هشدارهای بی‌اثر

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 


لوازم آرایشی قاچاق و هشدارهای  بی‌اثر 


 

 یکی از کارشناسان وزارت بهداشت تایید می‌کند که درصد مهمی از شاکیان معترض به عوارض ناشی از مصرف فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی در دادسرای جرایم پزشکی، همین مصرف‌کنندگانی هستند که محصولات فاقد اعتبار و نظارت را خریداری و مصرف کرده‌اند و اکنون، راه به جایی ندارند زیرا این محصولات فاقد هرگونه پشتوانه قانونی ایرانی یا خارجی هستند.

 

 



 



یکی از مواردی که شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۶ ، ۱۳:۱۷
شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آمار و ارقام واردات و مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی

 

 

روانشناسان و روانپزشکان در بررسی‌های جدید خود به نتیجه ای اعجاب انگیز رسیده اند. آنها اعلام کرده اند که امروزه، مصرف لوازم آرایش در ایران صرفا در انحصار زنان نبوده و مجید ابهری؛ کارشناس علوم رفتاری دانشگاه شهید بهشتی، از تحقیقی خبر می‌دهد که بر مبنای نتایج آن، مردان ایرانی، مصرف‌کننده ۱۲ درصد از لوازم آرایش موجود در بازار هستند.

 


 

 

 


یکی از مواردی که شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است، واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۶ ، ۱۳:۴۰
شرکت بازرگانی فیروزه
پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ب.ظ

بهداشت استفاده از موی مصنوعی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

بهداشت استفاده از موی مصنوعی 

 

اگر بهداشت کلاه گیس درست مانند موی طبیعی حفظ شود، معمولا مشکلی ایجاد نمی شود ولی برخی کلاه گیس ها با چسب به سر وصل می شوند و امکان دارد این چسب باعث بروز حساسیت پوستی، قرمزی و خارش شود. البته معمولا تغییر نوع چسب از بروز این حساسیت جلوگیری می کند. برخی کلاه گیس ها هم با کش های مخصوص روی سر ثابت می شوند که معمولا استفاده از آن مشکلی ایجاد نمی کند ولی حتی برخی افراد به این کش ها هم حساسیت نشان می دهند.



 

 



شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه و تجربه  ۳۵ سال واردات کالا از کشور چین یکی از مواردی که قادر به وارد کردن آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۶ ، ۲۳:۲۶
شرکت بازرگانی فیروزه
پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳ ق.ظ

رژلب , پیشینه استفاده از رژلب

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

رژلب , پیشینه استفاده از رژلب

 

رژها انواع و اقسام مختلفی دارند که هر روز به این انواع اضافه میشود. با اینکه انتخاب رنگ رژ یک مسئله شخصی است، مد روز هم در تصمیم گیری خانمها برای انتخاب رنگ نقش عمده ای بازی میکند.

قدیمی‌ترین رژلب را باستان شناسان در شهر سومری اور یافتند که متعلق به ۳۵۰۰ سال قبل از میلاد است. زنان سومری، مصری و رومی برای آرایش خود از موادی مثل حنا، لاجورد، زعفران، موم عسل و بسیاری مواد طبیعی دیگر استفاده می‌کردند.“

 


 


شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم. 


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۶ ، ۰۰:۰۳
شرکت بازرگانی فیروزه
سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ب.ظ

تجارت اسباب بازی در دنیا , واردات اسباب بازی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

تجارت اسباب بازی در دنیا , واردات اسباب بازی

 

در سال ۲۰۰۷ مشکلات عدیده‌ای همچون برگشت خوردن تعداد بسیاری از اسباب‌بازی‌های ساخت این کشور به‌دلیل عدم برخورداری از سطح کیفی لازم، افزایش نرخ حقوق کارگران و افزایش سطح توقع مشتریان در زمینه تکنولوژی اسباب‌بازی‌ها این غول را به زانو درآورد. طبیعی است که در چنین شرایطی سرمایه‌گذاران برای استفاده از نیروی کار ارزان‌تر در کشورهایی همچون هندوستان و بنگلادش سرمایه‌گذاری کنند، اما سرمایه‌گذاران چینی موفق شدند با شکیبایی، ارتقای کیفیت محصولات و همچنین سرمایه‌گذاری در مناطق فقیرنشین کشور خود علاوه‌بر حفظ بازار محلی، صادرات این کشور را در سال ۲۰۱۷ هفت‌درصد افزایش دهند و مجدداً به دوران طلایی خود بازگردانند. به زبان آماری دقیق‌تر، این کشور موفق شد در سال ۲۰۱۷ و پس از سال‌ها رکود، به ارزش ۷ بیلیون دلار اسباب‌بازی صادر کند.

 


 

 


شرکت بازرگانی فیروزه وارد کننده انواع دستگاهها و خطوط صنعتی، خدماتی و یا تولیدی از چین می باشد. لازم به ذکر است که این مقوله یکی از فعالیتهای وارداتی این شرکت بوده و علاوه بر موارد گفته شده این شرکت توانایی وارد کردن انواع مواد اولیه صنعتی، شیمیایی و تولیدی و یا محصول آماده مصرف، قطعات یدکی و اسباب بازی و… را دارد. این مجموعه به دلیل داشتن شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  با در نظر گرفتن این مسئله که خرید اسباب بازی و … که بیشتر به سلیقه واردکننده بستگی دارد و مشتری تمایل به خرید کالا با حضور خود و  به سلیقه خود دارد قادر است مشتری را در هنگام خرید در کشور چین با مترجم مسلط به زبان چینی ، فارسی، انگلیسی همراهی کند تا بخش عظیمی از نگرانی خریدار در هنگام خرید و چانه زنی و انتخاب شرکت معتبر چینی برطرف شود. 


 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .


ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۶ ، ۲۲:۴۴
شرکت بازرگانی فیروزه