شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366

واردات، صادرات، ترخیص
مشخصات بلاگ

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.
با ما از طریق زیر در تماس باشید.
شماره تماس :

9 – 05138330948

09129374366

ادرس دفاتر :

خراسان رضوی – مشهد- احمدآباد- خیابان راهنمایی – تقاطع سلمان

هرمزگان – بندرعباس -بلوار امام خمینی نرسیده به میدان شهدا ( یادبود ) -کوچه پیروزی 20 – ساختمان ایران – طبقه دوم – واحد 6

تهران -خیابان هفده شهریور -خیابان آبشار -بن بست درودیان -پلاک 2

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۱۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   


واردات و ترخیص انواع تجهیزات و ملزومات اداری


شرکت بازرگانی فیروزه دارای 35 سال سابقه بازرگانی و فعالیت در کشور چین توانایی واردات و ترخیص انواع لوازم اداری و ست میز مدیریتی را دارا می باشد.
در صورتی که تمایل به سرمایه گزاری خارجی دارید ادامه مطلب را دنبال کنید.


ادامه مطلب ...

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۶:۵۵
شرکت بازرگانی فیروزه
چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷ ق.ظ

دانلود نرم افزار ترخیص یار

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

دانلود نرم افزار ترخیص یار

 📌  ترخیص یار نرم افزاری است که در راستای بهبود و افزایش آگاهی شما ، و با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه در اختیار کاربران عزیز قرار گرفته است . این نرم افزار بخشی از نیازهای تاجرین عزیز در خصوص امور گمرکی و ترخیص کالا مثل پیدا کردن کد تعرفه ،نرخ ارز،مشاوره ی رایگان در خصوص خرید خارجی و ترخیص و... را در دسترس قرار داده است .

📱 لینک نسخه اندروید اپلیکیشن مورد نظر را میتوانید از همین لحظه از سایت و کانال ما دانلود کنید.

 

ادامه مطلب ...

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۱:۲۷
شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

واردات و ترخیص انواع ماشین های فلزی اسباب بازی 





شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت در امور بازرگانی و تجاری در کشور چین توانایی انجام هرگونه امور گمرکی و ترخیص را داراست.

مشاوره ی خرید خارجی،شناسایی وضعیت بازار،خرید محصول،انبارداری،ترخیص از گمرک و... بخشی از فعالیت های دفاتر این مجموعه در ایران و چین می باشد.

همکاران ما در مجموعه ی فیروزه در تلاشند تا تمامی بازرگانان عزیز با صرفه جویی در زمان و هزینه هرچه سریعتر و بهتر به اهداف مالی و تجاری خود دست پیدا کنند.

واردات انواع مدلهای ماشین فلزی اسباب بازی از چین 

ادامه مطلب ...


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۵:۴۹
شرکت بازرگانی فیروزه
پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۰ ق.ظ

واردات کالا از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات کالا از چین

 

کالا های مورد نظر برای واردات را طبقه بندی کنید و پیش از واردات کالا اقدام به برآورد هزینه های واردات از چین کنید .

ابتدا تعرفه 8 رقمی گمرکی یا HS کد کالایتان را به اضافه پکینگ لیست و اینویس کالا را به کارشناسان حمل و ترخیص کالا بازرگانی بالازاده ارائه دهید تا کارشناسان اقدام به بررسی امکان واردات و هزینه های واردات کالا از چین نمایند , پس از دانستن هزینه تمام شده واردات کالا , شاید واردات کالای مورد نظر به صرفه نباشد و التته شاید هم بسیار به صرفه باشد و در محاسبات اولیه متوجه شوید سود واردات از چین کالای مورد نظر بسیار مناسب است که در این صورت اقدام کنید به واردات کالا از چین و فروش کالا در ایران .

 در این مرحله لازم است که در مورد هزینه‌های حمل و نقل تحقیق کرد، این هزینه‌ها از تجمیع هزینه‌های فوب ( FOB ، تحویل کالا بر روی کشتی)، هزینه‌های انتقال توسط شرکت‌های حمل و نقل، تعرفه‌های گمرکی، هزینه‌های حمل و نقل داخلی، و هزینه‌های خدمات مانند بازرسی، نمایندگی‌ها و ... به دست می‌آید. هزینه‌های پنهان دیگری نیز در این مسیر وجود دارد که یک شرکت متخصص در زمینه مدیریت واردات می‌تواند به حداقل کردن این هزینه‌ها کمک کند. مشورت با یک شرکت حمل و نقل بار برای کاهش هزینه‌ها نیز ضروری است.

توجه بسیار زیادی به اینکوترمز 2010 داشته باشید , چرا نوع حمل و بیمه و شخص پرداخت کننده آن در این قرارداد گنجیده می شود .

بازرگانی فیروزه  با بیش از سه دهه تجربه و سابقه درخشان به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات جامع بازرگانی مستقر در چین می تواند در کلیه مراحل سفارش خارجی و واردات از چین به همراه شما باشد تا در این مسئله بتوانید با استفاده از تجربیات مجموعه بازرگانی فیروزه با کمترین ریسک , بیشترین سود آوری تجارت با چین را بچشید.



مجموعه بازرگانی فیروزه کلیه مراحل حمل و ترخیص کالا را به تجار محترم با بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن ارائه می کند.

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۶ ، ۰۳:۵۰
شرکت بازرگانی فیروزه
چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۱۷ ق.ظ

واردات کالا

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 واردات کالا


معمولا" چون تهیهٔ پاره‌ای کالابرای برخی کشورها امکان‌پذیر نبوده و یا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی‌باشد، لذا آنان با استفاده از کالاهای وارداتی نیازمندی‌های خود را تامین می‌کنند. شرایط جوی و وضع آب و هوا از جمله عوامل تعیین کننده ضرورت و میزان واردات است. مثلا" چون رشد و نمو گیاهان و میوه‌های گرمسیری یا استوائی برای کشورهای مناطق معتدله و یا سردسیر امکان‌پذیر نیست، بنابراین با وارد کردن این گونه میوه‌ها، نیازمندی ساکنان این کشورها را تامین می‌کنند.

مسئله تخصص، کارگر و قابلیت زمین نیز از جمله عوامل مؤثر در میزان واردات است. غالب کشورها در برابر واردات، کالاهایی را که در داخل تهیه می‌کنند به کشورهای دیگر نیز صادر می‌نمایند، و سعی می‌کنند تا میان واردات و صادرات حداقل، تعادل مناسبی برقرار باشد و کوشش می‌کنند صادراتشان بر وارداتشان فزونی گیرد. به طور کلی اقتصاد سالم و معقول آن است که صادرات بر واردات فزونی داشته باشد. در مورد کالاهای استراتژیک مانند نفت، گاز، تعیین میزان واردات یا صادرات بر اساس اصول و اتفاق‌های سیاسی انجام می‌شود.

 

 

بدلیل تخصصی بودن امر واردات و نیاز به تسلط کامل به زبان بازرگانی و داشتن اطلاعات و تجربیات تخصصی بازرگانی در این رابطه اکیدا توصیه می گردد واردکنندگان محترمی که سالها در امر واردات کار کرده اند و یا دوستانی که جدیدا تصمیم به امر واردات کالا گرفته اند و یا در زمینه بازرگانی خارجی تازه کار هستند انجام مراحل واردات خود را به شرکت بازرگانی متعهد و متخصص بسپارنند. توصیه ما بر این است که بدلیل متغیر بودن قوانین گمرکی و همچنین بازارهای خارجی همیشه با شرکت های بازرگانی با تجربه همراه شوید تا ریسک خرید خارجی و یا ترخیص کالایتان را به حداقل برسانید.

شرکت بازرگانی فیروزه آماده همکاری با کلیه تجار بازرگانان و واردکنندگان محترم در رابطه با واردات کالا از چین از ابتدا تا ترخیص کالا می باشد 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۶ ، ۰۴:۱۷
شرکت بازرگانی فیروزه
سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۸ ق.ظ

ترخیص کار

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 ترخیص کار

مشاوره ترخیص کالا از گمرک از تخصصی ترین فعالیت هایی می باشد که توسط تیم مجرب گروه بازرگانی فیروزه صورت می گیرد .

فرآیند ترخیص کالا یک فرآیند وقتگیر و پیچیده می باشد که این امر میتواند برای صاحب کالا بسیار خسته کننده باشد به همین منظور بیشتر صاحبان کالا ترخیصی سعی میکنند کالای ترخیصی خود را به یک ترخیص کار واگذار نمایند.

ترخیص کاران در 
• گمرکات بنادر کشور مانند گمرک تهران ، گمرک بندرعباس ، گمرک بوشهر ، گمرک بندر امام خمینی 
• فرودگاه ها 
• مناطق آزاد 
متمرکز و مستقر می شوند. 

جهت حق العمل کاری در ترخیص کالا موارد زیر مورد نیاز است: 
کارت حق العمل کاری صادر شده از گمرک ایران 
- الزامات جهت اخذ کارت : پذیرش در آزمون سازمان گمرکات کشور ( لازم است تاجر تابعه ایران باشد و حداقل سن 25 سال است و نباید در سازمان های دولتی مشغول باشد ). 
- آشنایی کامل به جدول های تعرفه گمرکی (شامل میزان حقوق گمرکی ، سود بازرگانی ، قواعد و قوانین دولتی برای تاجران )

 


ترخیص کالا از چین یکی دیگر از اقدامات تیم بازرگانی فیروزه در حوزه ترخیص کالا می باشد. گروه بازرگانی فیروزه  دارای ترخیص کار های با تجربه و متعهد می باشد که وجود این ترخیص کارها می تواند برسرعت ترخیص کالا بیفزاید .

ترخیص کالا از چین توسط شرکت بازرگانی فیروزه به صورت های مختلفی انجام می گیرد از جمله روش هایی که برای ترخیص کالا از چین مورد توجه می باشد می توان به ترخیص کالا به صورت هوایی ،زمینی، دریایی و… اشاره کرد.

ما با شناسایی نیاز شرکت شما وموقعیت کالای شما از طریق "ترخیص از طریق مرز های دریایی" و  ترخیص کالا از مرز های زمینی شما را در این امر مشاوره میدهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۶ ، ۰۴:۳۸
شرکت بازرگانی فیروزه
دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ق.ظ

بازرگانی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 بازرگانی

در این پست می خواهیم با یکی از اصطلاحات و مفاهیم رایج در بازرگانی و امور گمرکی آشنا شویم.

سیاهه تجاری

صورتحسابی است که به موجب آن هزینه کالا به حساب خریدار منظور می شود. سیاهه باید دارای موارد زیر باشد:

- تاریخ

- نام و نشانی خریدار و فروشنده

– شماره سفارش یا قرارداد

– مقدار و شرح کالا

– قیمت واحد

– شرح هر گونه هزینه اضافی توافق شده که در قیمت واحد منظور نشده است

– ارزش کل کالا

– وزن کالا

– تعداد بسته ها

– علایم و شماره های حمل

- شرایط تحویل و پرداخت.

کارنه تیر

کارنه تیر سند ترانزیتی بین الملی کالا از راه زمینی است که در مبدا صادر می شود و به موجب ان کالا از کشورهای بین راه تا مقصد که به طور ترانزیت عبور می کند نیازی به انجام تشریفات ترانزیت در مرز ورودی و خروجی هر کشور نخواهد بود.


 

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

بازرگانی ما دارای تجربه ۳۴ ساله در امر خرید و فروش از چین و ارسال به ایران و ترخیص می باشد 

این شرکت  با هزاران کارخانه تولیدی ،شرکتهای بازرگانی و تجاری چین در ارتباط بوده  و با تکیه بر اطلاعات و تجارب چندین ساله خود تبدیل به بهترین انتخاب برای تجارت با کشور چین گردیده است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۶ ، ۰۳:۳۴
شرکت بازرگانی فیروزه
شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵ ب.ظ

واردات مواد اولیه پلاستیک از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   


 واردات مواد اولیه پلاستیک از چین


شرکت بازرگانی فیروزه فعالیت های گسترده ای در زمینه واردات و صادرات  و ترخیص کالا از گمرک دارد،35 سال سابقه ی بازرگانی و داشتن دفاتر متعدد در چین (پکن،گوانجو،ایوو) و ایران (مشهد،تهران،بندرعباس) جزئی از مزیت های رقابتی بین تیم بازرگانی فیروزه و دیگر شرکت های فعال در عرصه ی ترخیص کالا و واردات از چین می باشد.


واردات مواد اولیه پلاستیک اعم از :پلی آمید، پلی یورتان، پلی کربنات، انواع مودیفایر و افزودنیهای پلیمری، ای وی ای ،پی سی ای بی اس، پلی استال،پی بی تی،واردات انواع پلی کربنات ، ترخیص انواع مواد اولیه پلاستیک و خرید خارجی این مواد توسط شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت بازرگانی در چین بخشی از توانمندیهای شرکت ما می باشد.




بازاریابی اولین و مهمترین قدم در انجام صادرات است. بازاریابی یعنی شناخت بازارهای خارجی و راههای نفوذ به آن که دستیابی به این شناخت از طریق مذاکره با خریداران، استفاده از اطلاعات و آمارهای رسمی، شرکت در نمایشگاههای بین المللی، تماس با رایزن های بازرگانی در سفارتخانه ها و اتاق های بازرگانی و همچنین استعلام از موسسات بین المللی و مراکزی که در این مورد خدمات ارائه می دهند امکانپذیر است. همچنین شناسائی کالاهای رقیب و کیفیت وقیمت آنها در بازار موردنظر و استفاده از روشهای تبلیغاتی برای معرفی کالا نقش مهمی در موفقیت یک صادرکننده دارند.

 

 
شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 
 
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۶ ، ۲۲:۰۵
شرکت بازرگانی فیروزه
سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۵ ب.ظ

مفاهیم گمرکی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

مفاهیم گمرکی 


معمولاً وجوهی که در گمرک از کالاهای وارداتی دریافت می شود، یکی حقوق و عوارض است که در واقع نوعی مالیات غیر مستقیم است، و دیگری هزینه ها است که در مقابل انجام خدمت است مثل هزینه تخلیه و بارگیر

علاوه بر حقوق گمرکی وجوهی نیز تحت عنوان سود بازرگانی طبق مصوب هیات وزیران به استناد قانون انحصار تجارت خارجی, قانون امور گمرکی و قانون مقررات صادرات و واردات از برخی کالاهای وارداتی اخذ می شود که به آن سود بازرگانی گفته می شود.

فلسفه وضع سود بازرگانی جدا از حقوق گمرکی، صرفا به این لحاظ بوده که هرگاه دولت لازم بداند که به منظور حمایت از تولیدات یا صنایع کشور میزان آن را تغییر دهد در حالی که اگر این وجوه، کلا در قالب حقوق گمرکی وصول می شود. بر طبق قانون می بایست مجلس آن را تعیین کند لذا هر تغییر احتمالی آن مستلزم انجام مقدمات و طی تشریفات متداول و صرف زمان نسبتا زیادی بود در حالی که این وجوه ممکن است هر سال محتاج تغییر باشد، لذا با تصویب هیات دولت, این تغییر با سهولت انجام می گیرد.



شرکت بازرگانی فیروزه آماده انجام کلیه خدمات بازرگانی ، ترخیص و ارسال کالاهای صادراتی و وارداتی ، انجام امور ترخیص کالا هوایی و دریایی در کوتاهترین زمان ، حمل کالاهای صادراتی از ایران به کلیه بنادر دنیا وبلعکس می باشد، 

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد.


شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

 جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۶:۴۵
شرکت بازرگانی فیروزه
يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۵ ق.ظ

واردات کالا

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

واردات 
یکی از مباحث در بازرگانی خارجی، تشریفات گمرکی است. 

پس از رسیدن محمولات توسط حمل کننده کالا به گمرک ، کالا در انبار قرار می گیرد. با ارسال اسناد توسط فروشنده و دریافت اسناد توسط خریدار امکان دریافت قبض انبار و ترخیصیه کالا از شرکت حمل کننده توسط ترخیص کار به عنوان نماینده صاحب کالا ایجاد می شود. قبل از حضور در گمرک باید تشریفات قبل از اظهار صورت بگیرد و پس از ورود اطلاعات به سامانه گمرک از طریق درگاه اینترنتی ترخیص کار به همراه اسناد کامل و وکالت نامه قانونی در گمرک حاضر می شود و از این پس تشریفات گمرکی شکل می گیرد. نوع تشریفات گمرکی با توجه به اهداف واردات کالا و صادرات کالا و نوع رویه گمرکی متفاوت است.



ترخیص کالا از چین یکی از پر ترافیک ترین نوع  ترخیصات می باشد چرا که چین یکی از کشورهای بزرگ و شاید بزرگترین کشوری می باشد که کالا های صادراتی بالایی دارد به همین دلیل ترخیص کالا از چین نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای جهان دارای رونق خاصی می باشد در صورتی که نیاز به ترخیص کالا از چین را دارید شرکت بازرگانی ترخیص کالای فیروزه  آماده همکاری با شما جهت ترخیص کالا می باشد .

عزیزانی که قصد سفر به چین را دارند می توانند از شرایطی که تیم بازرگانی فیروزه برای آنها در نظر گرفته اند استفاده ی لازم را ببرند،شرایطی مثل همراهی مترجم چینی و انگلیسی که در این مدت سفر و خریدی مطمئن را برای شما ممکن می سازد. 


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۶ ، ۰۴:۴۵
شرکت بازرگانی فیروزه