شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366

واردات، صادرات، ترخیص
مشخصات بلاگ

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.
با ما از طریق زیر در تماس باشید.
شماره تماس :

9 – 05138330948

09129374366

ادرس دفاتر :

خراسان رضوی – مشهد- احمدآباد- خیابان راهنمایی – تقاطع سلمان

هرمزگان – بندرعباس -بلوار امام خمینی نرسیده به میدان شهدا ( یادبود ) -کوچه پیروزی 20 – ساختمان ایران – طبقه دوم – واحد 6

تهران -خیابان هفده شهریور -خیابان آبشار -بن بست درودیان -پلاک 2

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۷ ب.ظ

واردات و ترخیص انواع ساعت مچی زنانه و مردانه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 
واردات و ترخیص انواع ساعت مچی زنانه و مردانه
 
یکی از اصول خوش پوشی داشتن ساعت مناسب برای افراد است. باید مشخص کنید که در چه جاهایی می خواهید از ساعتتان استفاده کنید، در مراسم و مهمانی ها یا در ورزش و محل کار. اگر می خواهید ساعتتان را در مهمانی ها ببینید، بهترین انتخاب، ساعت های کلاسیک برای آقایان و ساعت های فلزی و نگین دار برای خانم هاست.

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه تجربه و سابقه درخشان در زمینه واردات و صادرات اقدام به واردات  و ترخیص انواع ساعت مچی، دیواری  و هوشمند  از چین نموده است. 
 

 

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه واردات ساعت از چین و حمل و ترخیص از چین به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی