شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366

واردات، صادرات، ترخیص
مشخصات بلاگ

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.
با ما از طریق زیر در تماس باشید.
شماره تماس :

9 – 05138330948

09129374366

ادرس دفاتر :

خراسان رضوی – مشهد- احمدآباد- خیابان راهنمایی – تقاطع سلمان

هرمزگان – بندرعباس -بلوار امام خمینی نرسیده به میدان شهدا ( یادبود ) -کوچه پیروزی 20 – ساختمان ایران – طبقه دوم – واحد 6

تهران -خیابان هفده شهریور -خیابان آبشار -بن بست درودیان -پلاک 2

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۵ ق.ظ

واردات کالا

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

واردات 
یکی از مباحث در بازرگانی خارجی، تشریفات گمرکی است. 

پس از رسیدن محمولات توسط حمل کننده کالا به گمرک ، کالا در انبار قرار می گیرد. با ارسال اسناد توسط فروشنده و دریافت اسناد توسط خریدار امکان دریافت قبض انبار و ترخیصیه کالا از شرکت حمل کننده توسط ترخیص کار به عنوان نماینده صاحب کالا ایجاد می شود. قبل از حضور در گمرک باید تشریفات قبل از اظهار صورت بگیرد و پس از ورود اطلاعات به سامانه گمرک از طریق درگاه اینترنتی ترخیص کار به همراه اسناد کامل و وکالت نامه قانونی در گمرک حاضر می شود و از این پس تشریفات گمرکی شکل می گیرد. نوع تشریفات گمرکی با توجه به اهداف واردات کالا و صادرات کالا و نوع رویه گمرکی متفاوت است.



ترخیص کالا از چین یکی از پر ترافیک ترین نوع  ترخیصات می باشد چرا که چین یکی از کشورهای بزرگ و شاید بزرگترین کشوری می باشد که کالا های صادراتی بالایی دارد به همین دلیل ترخیص کالا از چین نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای جهان دارای رونق خاصی می باشد در صورتی که نیاز به ترخیص کالا از چین را دارید شرکت بازرگانی ترخیص کالای فیروزه  آماده همکاری با شما جهت ترخیص کالا می باشد .

عزیزانی که قصد سفر به چین را دارند می توانند از شرایطی که تیم بازرگانی فیروزه برای آنها در نظر گرفته اند استفاده ی لازم را ببرند،شرایطی مثل همراهی مترجم چینی و انگلیسی که در این مدت سفر و خریدی مطمئن را برای شما ممکن می سازد. 


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی