شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366

واردات، صادرات، ترخیص
مشخصات بلاگ

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.
با ما از طریق زیر در تماس باشید.
شماره تماس :

9 – 05138330948

09129374366

ادرس دفاتر :

خراسان رضوی – مشهد- احمدآباد- خیابان راهنمایی – تقاطع سلمان

هرمزگان – بندرعباس -بلوار امام خمینی نرسیده به میدان شهدا ( یادبود ) -کوچه پیروزی 20 – ساختمان ایران – طبقه دوم – واحد 6

تهران -خیابان هفده شهریور -خیابان آبشار -بن بست درودیان -پلاک 2

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

لباس آتش نشانی وارداتی از چین توسط شرکت بازرگانی فیروزه

 واردات انواع مدل های لباس آتش نشانی و دیگر تجهیزات ایمنی آتش نشانان را از ما بخواهید.شرکت بازرگانی فیروزه با دارا بودن دفتر تجاری در سه شهر پکن، گوانجو و ایوو قادر به تهیه انواع مدل های لباس آتش نشانی مورد نیاز شما در طرح های مختلف می باشد. واردات انواع مدل های لباس آتش نشانی اعم از لباس آتش نشانی ضدحریق،لباس آتش نشانی مخصوص عملیات،لباس فرم های آتش نشانی،لباس آتش نشانی جنس خوب،لباس آتش نشانی با قیمت مناسب و… کاری است که در تخصص ماست و شما نیز می توانید به همراه نماینده ایران ما به دفتر بازرگانی فیروزه در چین مراجعه نمایید و از نزدیک انواع مختلف لباس های آتش نشانی و یا بازارهای فروش انواع مدل های لباس آتش نشانی را مشاهده نمایید.

 

 

لباس های مخصوص آتش نشان ها باید از موادی ساخته شود که در برابر سوختن، ذوب شدن و سوزش مقاوم باشد و در عین حال منعطف باشد.

ویژگی ها

اجزای اصلی در بسیاری از لباس های آتش نشان ها کولار و نومکس ، دو پارچه ای که توسط دوپونت در دهه ۱۹۶۰ ساخته شده اند. بسیاری از سازنده های لباس های محافظ از ترکیب این دو بافت استفاده می کنند در حالی که برخی تنها بر مقاومت آن در برابر آتش یعنی نومکس تمرکز دارند. نومکس در برابر شعله و حرارت مقاوم است در حالی که کولار انعظاف پذیری و جریان هوای پارچه را سبب می شود.

شما بخش اندکی از مبلغ خرید انواع مدل های لباس آتش نشانی اعم از لباس آتش نشانی ضدحریق،لباس آتش نشانی مخصوص عملیات،لباس فرم های آتش نشانی،لباس آتش نشانی جنس خوب،لباس آتش نشانی با قیمت مناسب و… را در چین یا تایوان می پردازید و مابقی را در زمان تحویل کالا می پردازید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی