شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366

واردات، صادرات، ترخیص
مشخصات بلاگ

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.
با ما از طریق زیر در تماس باشید.
شماره تماس :

9 – 05138330948

09129374366

ادرس دفاتر :

خراسان رضوی – مشهد- احمدآباد- خیابان راهنمایی – تقاطع سلمان

هرمزگان – بندرعباس -بلوار امام خمینی نرسیده به میدان شهدا ( یادبود ) -کوچه پیروزی 20 – ساختمان ایران – طبقه دوم – واحد 6

تهران -خیابان هفده شهریور -خیابان آبشار -بن بست درودیان -پلاک 2

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۵۹ ب.ظ

آشنایی با انواع پارچه , واردات پارچه از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با انواع پارچه , واردات پارچه از چین


پارچه‌ مصنوعی از الیافی ساخته می‌شود که یا کاملاً از مواد غیرارگانیک و یا مواد ارگانیک مخلوط با مواد شیمیایی ساخته می‌شوند. پارچه ‌های مصنوعی برای هدفی که ساخته می‌شوند ویژگی‌های زیادی دارند. برخی سبک و فوق العاده ظریف هستند و دیگران جاذب رطوبت هستند و به سرعت خشک می‌شوند. انواع اندکی از آنها بسیار لوکس و مشابه پارچه‌ های طبیعی دیگر هستند و برخی بسیار مستحکم و ضخیم اند.

 



 

یکی از کالاهای وارداتی که توسط شرکت بازرگانی فیروزه به سفارش بازرگانان و تجار محترم در راستای کمک به ارتقا سطح کیفی پوشاک و تولید کنندگان داخلی انجام می شود، واردات پارچه و نخ می باشد. از آنجا که پارچه و نخ جزو مقولاتی هستند که خرید آنها سلیقه ای بوده و مستلزم حضور خریدار در محل خرید می باشد. این مجموعه با داشتن دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو توانایی همراهی خریداران محترم را در امر خرید داشته،تا در ضمن خرید حضوری احتمال هرگونه کلاهبرداری و یا سو استفاده از خریدار به حداقل ممکن برسد.


 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۸
شرکت بازرگانی فیروزه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی