شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366

واردات، صادرات، ترخیص
مشخصات بلاگ

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.
با ما از طریق زیر در تماس باشید.
شماره تماس :

9 – 05138330948

09129374366

ادرس دفاتر :

خراسان رضوی – مشهد- احمدآباد- خیابان راهنمایی – تقاطع سلمان

هرمزگان – بندرعباس -بلوار امام خمینی نرسیده به میدان شهدا ( یادبود ) -کوچه پیروزی 20 – ساختمان ایران – طبقه دوم – واحد 6

تهران -خیابان هفده شهریور -خیابان آبشار -بن بست درودیان -پلاک 2

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با آداب و رسوم عید نوروز |عیدی دادن|دید و بازدید|پوشیدن لباس نو

 

پوشیدن لباس نو

رسم بر این است که در ایام نوروز و به هنگام دید و بازدیدها به نشانه ی نو شدن لباس زمین، جامه نو بر تن می کنند و خود را می آرایند تا به بهترین شکل در طول این جشن دیده شوند.

 آداب و سنن مردم در اعیاد، فرهنگ و تمدن ملل مختلف را نشان می‌دهد، البته آداب و سنن در ملل گوناگون مختلف است، مثلا در عید یهودیان کشتن انسان و خون گرفتن از انسان و داخل نان ریختن مطرح است و در بعضی عید‌های مسیحیان با شراب خمیر و نان درست می‌کنند، لذا این اعیاد سنن قابل توجهی است و هویت و عظمت برخی ملل و یا سقوط و رکود و جمود برخی دیگر را نشان می دهد و عید هر ملتی در خور فرهنگ آن ملت است. البته همین مسیحیان در کریسمس، شخصی به نام بابانوئل دارند که با ریش سفید، نماد پیران جامعه است و به خانه ها می‌آیند و برای کودکان هدیه می آورد و این امر پیوند کودکان با پیران و پیوند کودکان با دین و مسیح را از نخستین روزهای زندگی محکم می کند.


 

مجموعه ی بازرگانی فیروزه آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در رابطه با واردات و ترخیص انواع ظروف و سفره ی هفت سین، لوازم برگزاری جشن ها و اعیاد،از قبیل بادکنک و شرشره ،لوازم سفالی و… اعلام می دارد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۶
شرکت بازرگانی فیروزه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی